2024 YZ250F
Ještě lehčí, agresivnější a dokonalejší nový model YZ250F.
Zcela nové šasi vychází přímo z vynikajícího modelu YZ450F, který ve své první sezóně vyhrál řadu závodů v seriálech MXGP a Supercrossu. Dvojitý hliníkový kolébkový rám s přepracovanou geometrií a nově umístěnou hlavovou trubkou má nižší těžiště a lepší vyvážení tuhosti, což umožňuje hbitější průjezd zatáčkou a také rychlé změny směru jízdy.
Další významnou změnou modelu YZ250F 2024 je zcela nová kompaktní kapotáž s velmi štíhlými kryty a mnohem plošším profilem sedla pro rychlé přenášení hmotnosti. K dispozici je také nový vysoce účinný systém řízení průtoku vzduchu a přepracovaná řídicí jednotka. Tyto prvky zvyšují maximální výkon citlivého čtyřtaktního motoru o objemu 250 cm3. Nová verze aplikace Power Tuner potom nabízí intuitivní funkci „Quick Tuning“.
Letmým pohledem
- Nový dvojitý hliníkový kolébkový rám
- Optimalizovaná ergonomie jízdy
- Zvýšený výkon v horním pásmu otáček
- Účinná regulace toku vzduchu
- Přepracované nastavení odpružení
- Lepší citlivost zadní brzdy
- Rozvodový řetěz s nízkým třením
- Odlehčené komponenty
- Aktualizovaná aplikace Power Tuner
- Nové systémy kontroly trakce a řízení rozjezdu
Typ motoru | 1válcový s náklonem dozadu, 4taktní, kapalinou chlazený, 4ventilový, DOHC |
Zdvihový objem | 250 cm³ |
Vrtání x zdvih | 77,0 mm x 53,6 mm |
Kompresní poměr | 13,8 : 1 |
Maximální výkon | N/A |
Maximální točivý moment | N/A |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování | TCI |
Systém startování | elektrický |
Převodovka | 5rychlostní, stálý záběr |
Koncový převod | řetěz |
Palivový systém | vstřikování paliva |
Výška sedla | 970 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 105 kg |
Kapacita palivové nádrže | 6,2 l |
Přední pneumatika | 80/100-21 51M |
Zadní pneumatika | 110/90-19 62M |