2025 R1 GYTR
R1 GYTR: Připraven závodit
R1 GYTR má čtyřválcový motor o objemu 998 cm³ s klikovým hřídelem crossplane, který je přímým potomkem vítězného závodního motocyklu M1 ze závodů MotoGP. Nerovnoměrná sekvence zapalování zajišťuje lineární točivý moment pro vynikající výkon a vysokou úroveň trakce zadního kola, což vám v kombinaci se sofistikovanou programovatelnou řídicí jednotkou GYTR umožní vyvinout ještě větší rychlost směrem k šachovnicovému praporu.
GYTR znamená Genuine Yamaha technology Racing, což znamená, že každý díl byl vyvinut týmem profesionálních závodních techniků. Nový R1 GYTR je plně připravený superbike určený pouze pro závodní tratě, který je dodáván ve specifikaci připravené pro závody. Tento závodní stroj je vybaven sadou, která zahrnuje inteligentní díly nezbytné pro závodní dráhu a komponenty zvyšující výkon, a posune vás na zcela novou úroveň.
- Nová kapotáž GYTR s přítlačnými křidélky inspirovanými MotoGP
- Nová generace předních vidlic KYB
- Nový brzdný výkon předních brzd Brembo
- Lehký, vysoce výkonný motor CP4
- Závodní systém tlumiče a spojovacího potrubí Akrapovič
- Balíček elektroniky GYTR
- Díly šasi GYTR
- Systém pohonu GYTR
- Kompaktní rám typu Deltabox a lehký hořčíkový podsedlový rám
- Škrticí klapka APSG ride-by-wire
- Hliníková kyvná vidlice s horním nosníkem / hořčíkový zadní rám
Typ motoru | 4válcový, 4taktní, kapalinou chlazený, 4ventilový, DOHC |
Zdvihový objem | 998 cm³ |
Vrtání x zdvih | 79,0 mm x 50,9 mm |
Kompresní poměr | 13,0 : 1 |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Systém zapalování | TCI |
Systém startování | elektrický |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová |
Převodovka | 6rychlostní, stálý záběr |
Koncový převod | řetěz |
Výška sedla | 855 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 201 kg |
Kapacita palivové nádrže | 17 l |
Přední pneumatika | 120/70 ZR17 M/C (58 W) |
Zadní pneumatika | 190/55 ZR17 M/C (75 W) |