2025 Ténéré 700

 

Objevujte nové obzory

Motocykl Ténéré 700 je poháněn oceňovaným motorem Yamaha CP2 o objemu 690 cm³, který je vyladěn a přizpůsoben speciálně pro tento model. Model 2025 Ténéré 700, který je nyní vybaven elektronickou škrticí klapkou YCC-T, přináší sadu funkcí pro přizpůsobení jízdního zážitku všem podmínkám, včetně dvou jízdních režimů Sport a Explorer, které vám dávají možnost zvolit si nejlepší charakteristiku výkonu a točivého momentu podle vašich potřeb. ABS a TCS lze také vypnout a získat tak úplnou kontrolu nad strojem, což je užitečné zejména na nezpevněném povrchu. Žádný jiný adventure motocykl neposkytuje tak ucelenou rovnováhu mezi výkonem a ovladatelností; je to rallye stroj navržený tak, aby zvládl vše, co se na od něj chce.

Nejnovější odolné ocelové šasi Ténéré 700 je robustní, vylepšené a navržené tak, aby nabízelo kontrolovanou a příjemnou jízdu v nejrůznějších prostředích. Nastavitelný vysoký podvozek a velká drátěná kola přispívají k vysoké světlé výšce a dominantní jízdní pozici, která se projeví na silnici i v terénu, ať už zvolíte polohu vestoje nebo vsedě. Působivě lehká kapotáž byla navržena tak, aby vás ochránila před nejhoršími přírodními živly, zatímco komplexní 6,3" TFT přístrojový panel vám na první pohled poskytne všechny důležité informace, které potřebujete.

  • Nejnovější čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 cm³ EU5+
  • Štíhlá a kompaktní kapotáž s plochým sedlem a přepracovanou palivovou nádrží
  • Lehký dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám
  • Plně nastavitelná 43mm upside-down vidlice
  • Dálkově nastavitelné zadní odpružení
  • Elektronická škrticí klapka a jízdní režimy YCC-T
  • ABS a TCS přepínatelné stisknutím tlačítka
  • Velká drátěná kola 21″/18″
  • 6,3palcový barevný TFT displej s konektivitou a navigací
  • Nová intuitivní jednotka spínačů
  • K dispozici je továrně snížená verze (výška sedla 860 mm)

Image 65
Image 66

Cenu připravujeme

Nezávazně rezervovat

Využijte možnosti nákupu na splátky
Typ motoru 2válcový, 4taktní, kapalinou chlazený, 4ventilový, DOHC
Zdvihový objem 689 cm³
Vrtání x zdvih 80,0 mm x 68,6 mm
Kompresní poměr 11,5 : 1
Maximální výkon 54,0 kW (73,4 k) při 9 000 ot/min
Verze s omezeným výkonem 35,0 kW (47,6 k) při 7 750 ot/min
Maximální točivý moment 68,0 Nm (6,9 kg·m²) při 6 500 ot/min
Systém mazání zásoba oleje v klikové skříni
Palivový systém vstřikování paliva
Systém zapalování TCI
Systém startování elektrický
Typ spojky mokrá, vícelamelová
Převodovka 6rychlostní, stálý záběr
Koncový převod řetěz
Spotřeba paliva 4,3 l/100 km
CO2 emise 100 g/km, Euro 5
Výška sedla 875 mm
Mokrá hmotnost včetně náplní 208 kg
Kapacita palivové nádrže 16 l
Přední pneumatika 90/90 R21 M/C (54V) M+S 
Zadní pneumatika 150/70 R18 M/C (70V) M+S
Drátěná kola s dušovými pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR