2025 Ténéré 700 Rally
Překonejte své limity
Model Ténéré 700 Rally je vybaven technologiemi vycházejícími ze závodů rallye, včetně plně nastavitelné přední vidlice KYB s dlouhým zdvihem a zesílenými trubkami, 4mm hliníkovým krytem vany, lehkými titanovými stupačkami s vroubkováním a štíhlou kapotáží a jedná se o opravdu účelný adventure motocykl. Tato verze Rally se vyznačuje jedinečným barevným schématem inspirovaným dědictvím, zlatými koly a ikonickým designem Speed Block značky Yamaha, který je doplněn vysokým předním blatníkem, jenž je synonymem pro pouštní závodníky.
Nové sedlo s dominantní výškou 910 mm, přepracovaná palivová nádrž a upravený kryt spojky umožňují motocyklu Ténéré 700 Rally větší flexibilitu při jízdě v terénu. Kokpit je vybaven novou přístrojovou deskou TFT s úhlopříčkou 6,3" a jedinečným uspořádáním „Raid“, které zobrazuje pouze ty nejdůležitější informace, které potřebujete při zdolávání nejnáročnějšího terénu. Zobrazení ve stylu roadbooku v rallye je jedním ze tří uspořádání přístrojové desky a jen jednou z možností, jak si můžete pro sebe uzpůsobit zážitek z jízdy a upravit ho podle daných podmínek.
- Plně nastavitelná 43mm přední vidlice KYB s dlouhým zdvihem
- Zadní tlumič se zvýšeným zdvihem a plnou nastavitelností
- Exkluzivní barevné provedení inspirované závodem Paříž-Dakar z 80. let
- Vysoký přední blatník Rally
- Speciální jednodílné sedlo v provedení rallye
- Ergonomie se zaměřením na jízdu v terénu
- Odolný ocelový rám, který zvládne extrémní podmínky
- Lehké titanové stupačky a odolný 4mm spodní kryt z hliníku
- Nejnovější čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 cm³ EU5+
- Elektronická škrticí klapka a jízdní režimy YCC-T
- ABS a TCS přepínatelné stisknutím tlačítka
Typ motoru | 2válcový, 4taktní, kapalinou chlazený, 4ventilový, DOHC |
Zdvihový objem | 689 cm³ |
Vrtání x zdvih | 80,0 mm x 68,6 mm |
Kompresní poměr | 11,5 : 1 |
Maximální výkon | 54,0 kW (73,4 k) při 9 000 ot/min |
Verze s omezeným výkonem | 35,0 kW (47,6 k) při 7 750 ot/min |
Maximální točivý moment | 68,0 Nm (6,9 kg·m²) při 6 500 ot/min |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Palivový systém | vstřikování paliva |
Systém zapalování | TCI |
Systém startování | elektrický |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová |
Převodovka | 6rychlostní, stálý záběr |
Koncový převod | řetěz |
Spotřeba paliva | 4,3 l/100 km |
CO2 emise | 100 g/km |
Výška sedla | 890 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 210 kg |
Kapacita palivové nádrže | 16 l |
Přední pneumatika | 90/90 R21 M/C (54V) M+S |
Zadní pneumatika | 150/70 R18 M/C (70V) M+S |
Drátěná kola s dušovými pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR |