2025 Ténéré 700 Rally

 

Překonejte své limity

Model Ténéré 700 Rally je vybaven technologiemi vycházejícími ze závodů rallye, včetně plně nastavitelné přední vidlice KYB s dlouhým zdvihem a zesílenými trubkami, 4mm hliníkovým krytem vany, lehkými titanovými stupačkami s vroubkováním a štíhlou kapotáží a jedná se o opravdu účelný adventure motocykl. Tato verze Rally se vyznačuje jedinečným barevným schématem inspirovaným dědictvím, zlatými koly a ikonickým designem Speed Block značky Yamaha, který je doplněn vysokým předním blatníkem, jenž je synonymem pro pouštní závodníky.

Nové sedlo s dominantní výškou 910 mm, přepracovaná palivová nádrž a upravený kryt spojky umožňují motocyklu Ténéré 700 Rally větší flexibilitu při jízdě v terénu. Kokpit je vybaven novou přístrojovou deskou TFT s úhlopříčkou 6,3" a jedinečným uspořádáním „Raid“, které zobrazuje pouze ty nejdůležitější informace, které potřebujete při zdolávání nejnáročnějšího terénu. Zobrazení ve stylu roadbooku v rallye je jedním ze tří uspořádání přístrojové desky a jen jednou z možností, jak si můžete pro sebe uzpůsobit zážitek z jízdy a upravit ho podle daných podmínek.

  • Plně nastavitelná 43mm přední vidlice KYB s dlouhým zdvihem
  • Zadní tlumič se zvýšeným zdvihem a plnou nastavitelností
  • Exkluzivní barevné provedení inspirované závodem Paříž-Dakar z 80. let
  • Vysoký přední blatník Rally
  • Speciální jednodílné sedlo v provedení rallye
  • Ergonomie se zaměřením na jízdu v terénu
  • Odolný ocelový rám, který zvládne extrémní podmínky
  • Lehké titanové stupačky a odolný 4mm spodní kryt z hliníku
  • Nejnovější čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 cm³ EU5+
  • Elektronická škrticí klapka a jízdní režimy YCC-T
  • ABS a TCS přepínatelné stisknutím tlačítka

Image 54
Image 55

Cenu připravujeme

Nezávazně rezervovat

Využijte možnosti nákupu na splátky

Typ motoru 2válcový, 4taktní, kapalinou chlazený, 4ventilový, DOHC
Zdvihový objem 689 cm³
Vrtání x zdvih 80,0 mm x 68,6 mm
Kompresní poměr 11,5 : 1
Maximální výkon 54,0 kW (73,4 k) při 9 000 ot/min
Verze s omezeným výkonem 35,0 kW (47,6 k) při 7 750 ot/min
Maximální točivý moment 68,0 Nm (6,9 kg·m²) při 6 500 ot/min
Systém mazání zásoba oleje v klikové skříni
Palivový systém vstřikování paliva
Systém zapalování TCI
Systém startování elektrický
Typ spojky mokrá, vícelamelová
Převodovka 6rychlostní, stálý záběr
Koncový převod řetěz
Spotřeba paliva 4,3 l/100 km
CO2 emise 100 g/km
Výška sedla 890 mm
Mokrá hmotnost včetně náplní 210 kg
Kapacita palivové nádrže 16 l
Přední pneumatika 90/90 R21 M/C (54V) M+S 
Zadní pneumatika 150/70 R18 M/C (70V) M+S
Drátěná kola s dušovými pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR